Blogi

Personoitu printtisuora + digimarkkinointi = profit
marraskuu 24, 2017

Personoitu printtisuora  ja digimarkkinointi tukevat toisiaan loistavasti ja oikein käytettyinä tekevät kovempaa tuottoa kuin mikään kanava yksinään. Omissa testeissämme olemme todenneet tämän tehokkaimmaksi tavaksi yhdistää printtiä ja digimarkkinointia: Kun asiakkaalle lähetetään ensin printtimainos ja vasta sen jälkeen lähestytään sähköisellä muistutusviestillä, konversio on huomattavasti parempi kuin printillä tai digillä yksinään. Nyt kerromme erään menestyksekkään kampanjamme tuloksista. […]

Digiajan varainkeruukirje – 3 vinkkiä
elokuu 31, 2017

Monet järjestöt hyödyntävät jo nykyisin monikanavaista lähestymistapaa varainkeruussaan. Haasteena on, että kanavia ei useinkaan linkitetä yhteen, jolloin menetetään paljon potentiaalia. Crossmedia-markkinointi mahdollistaa perinteisen kirjeen ja verkon sulavan yhdistämisen. Crossmedialla tarkoitetaan useiden markkinointikanavien linkittämistä osaksi samaa suorakampanjaa. Usean kanavan käyttäminen varmistaa, että asiakkaat saavat oikeaa tietoa oikeaan aikaan ja itselleen parhaiten sopivassa mediassa. Automaatio on olennainen […]

Toimiiko printti milleniaaleille?
toukokuu 12, 2017

Kun milleniaalit saavuttivat aikuisuuden, perinteinen printtimedia mullistui. Onko printille kuitenkin paikkansa uuden sukupolven keskuudessa? Tällaisia ovat milleniaalit Milleniaalit eli nettisukupolvi tai y-sukupolvi ovat 1980-luvun alun ja 1990-luvun puolivälin välisenä aikana syntynyt sukupolvi. Milleniaaleja sekä heidän arvojaan ja elämäntapaansa on ehditty tutkia runsaasti. Muun muassa seuraavien piirteiden tiedetään leimaavan y-sukupolven edustajia: Yksilökeskeisuus, vapaamielisyys ja kansainvälisyys. Ympäristöarvojen […]

Load more