CASE: Liidigenerointi

Projektista

LAINE – Personoitu ja automatisoitu liidigenerointikampanja
 
Tavoitteena oli saada myyjille lämpimiä liidejä myynnin kasvattamiseksi sekä lisätä tietoutta yrityksen palvelutarjonnasta. Kampanjassa hyödynnettiin personoinnin tuomia mahdollisuuksia kaikissa kanavissa. Kampanjan kaikki kanavat olivat personoituja: kirje, julisteen saate, sähköpostit, laskeutumissivu, sms-viesti.
 
Kampanjan pääviestinä oli kehotus yhteistyökumppanuuteen. Kampanjan porkkanana tarjottiin mahdollisuutta tilata veloituksetta juliste, jonka oli piirtänyt tunnettu sarjakuvataiteilija Joonas Rinta-Kanto.
 
Automaatiota hyödyntämällä etukäteen asetetut toiminnot seuraavat automaattisesti toisiaan. Esimerkiksi personoidulla kamapnjasivulla käyneille henkilöille, jotka eivät olleet tilanneet julistetta tai jättäneet yhteydenottopyyntöä lähti automaattisesti parin päivän kuluttua muistutussähköposti, joka ohjasi takaisin sivulle.
 
Kampanjan pulli oli 16,9%!
 
 

Palvelut

Liidigenerointi

Markkinoinnin automaatio

Monikanavaiset markkinointiviestinnän prosessit

Myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen