CASE: Monikanavakampanja

Projektista

Metsäkustannus – Metsälehden jatkotilauskampanja

Metsälehden tavoitteena oli parantaa tilausmyyntiään.

Metsälehden personoitu jatkotilauskampanja rakentui printistä, henkilökohtaisesta tilaussivusta sekä muistutussähköpostista. Huomiota herättävä kuori avattiin ja selkeän viestin sisältänyt kirje ohjasi personoidulle tilaussivulle. Tilaussivulle oli tuotu tilaajan tiedot lomakkeelle, joten asiakkaan tarvitsi vain valita tilausvaihtoehdon sekä klikata Tilaa -painiketta. Automaatiota hyväksikäyttäen muistutussähköposti lähti niille vastaanottajille, jotka eivät olleet muutaman päivän kuluttua printin saapumisesta käyneet henkilökohtaisella tilaussivullaan tai tehneet tilausta. Printin kanssa yhdennäköinen muistutussähköposti ohjasi tehokkaasti kävijöitä tilaussivulle.

Kampanjan pulli oli 8,3%.

Personoidulla kampanjasivuilla kävijöistä 48%teki tilauksen.

43% personoidun muistutussähköpostin saaneista siirtyi kampanjasivulle.

 

 

 

Palvelut

Asiakaskokemuksen parantaminen

Markkinoinnin mittaaminen

Monikanavaiset markkinointiviestinnän prosessit

Myynnin automaatio

Myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen